24/06/2026
Vandaag was het alweer de laatste campingdag. Door het warme weer zijn we thuis gebleven.
We hebben vanmorgen koffie gedronken in de zaal. Daarna werden er in de huiskamer heerlijke pannenkoeken gebakken. Mmmmm zo lekker!😋
Vanmiddag hebben de bewoners nog taart op (helaas geen foto van) gemaakt door de gastvrouw van de camping.
Het waren geweldige dagen.
Wij hebben genoten!