13/06/2026
Wat was het een fantastische middag! Het weer werkte mee, de sfeer was supergoed, iedereen had het naar de zin. Er werd gedanst, er werd gelachen en er werd gezellig gepraat.
Optredens van een brassband, zanger Irvine, die een polonaise inzette, en Kemy Hooimeyer. Tussendoor zorgde dj Nikko voor de muziek. En een heuse tafelgoochelaar.
Mensen genoten van een heerlijke handmassage en voor de kinderen was er schminken, glittertattoo of een mooi veertje in je haar van RoCeeSchmink.
De inwendige mens werd ook niet vergeten met heerlijke patat van Perron 3, ijs van Janssen, sate of een broodje hamburger van Bas Smokers (Niesing), een heerlijke mocktailbar en koffie en thee van Beans to go.
Lekker popcorn en suikerspin en niet te vergeten de oer Hollandse poffertjes!
De 2 photoboots werden goed gebruikt! Gezellig met elkaar op de foto, een mooie herinnering aan een fijne dag.
Iedereen bedankt voor jullie komst! We hopen dat jullie een fijne middag met elkaar hebben gehad.
Vrijwilligers bedankt voor jullie hulp om bewoners naar het feest te brengen en te begeleiden.
Vanavond zullen de lampionnen in de bomen branden (lichtjes) een herinnering aan een gezellige dag.
Ook in de reacties filmpjes en foto's