15/12/2025
Wij, Maurice en Caroline, geven met liefde veel in ons werk. Natuurlijk genieten we er dan van als onze klanten na afloop hebben ervaren wat precies overeenkomt met onze eigen insteek. F & E (uiteraard respecteren we de privacy van onze klanten) schreven ons dit:
‘Wij zijn enorm blij met dat we bij Caroline & Maurice in therapie zijn gegaan om aan onze relatie te werken om een scheiding te voorkomen.
Wat ons meteen aansprak, is dat het een stel is – een man en een vrouw – waardoor beide gezichtspunten volledig worden meegenomen. Ze graven niet in het verleden, maar werken juist kort en krachtig, wat voor ons perfect was.
De sfeer was vriendelijk en veilig, terwijl de aanpak tegelijkertijd begripvol, direct, confronterend en oplossingsgericht was. Dat maakte het makkelijker om echt stappen te zetten.
Na slechts drie sessies samen en allebei een individuele sessie binnen twee maanden merkten we echt verschil. Onze communicatie verbeterde enorm, we luisterden weer naar elkaar en begrepen elkaar beter.
Wij raden Caroline en Maurice absoluut aan voor iedereen die zijn relatie wil versterken. Al na de eerste sessie voelde onze relatie weer liefdevol en verbonden aan. Echt een aanrader!’
Een fijn kerstcadeau :-).
Ben je benieuwd wat andere klanten hebben ervaren bij onze relatietherapie? Kijk dan hier: https://cbcoaching.nl/reviews-relatietherapie/