Circle of maralith

Circle of maralith 🌿 Voor vrouwen die zijn vastgelopen en hun eigen pad willen vinden
✨ Readings via o.a. kaarten | Fotolezen
🖤 Inzichten & begeleiding
📍Online

Ik werk als magnetiseur/ healer gecombineerd met coaching.

Herken jij je in 1 van de 5 signalen? Of misschien wel in allemaal? Daar ben je zeker de enige niet in. Als je het gevoe...
17/06/2026

Herken jij je in 1 van de 5 signalen? Of misschien wel in allemaal? Daar ben je zeker de enige niet in.

Als je het gevoel hebt dat je het patroon wil doorbreken, stuur me dan een bericht.

Durf jij die eerste stap  te zetten?Het is vaak enorm lastig om die eerste stap te zetten.  Zeker als het betekend dat  ...
12/06/2026

Durf jij die eerste stap te zetten?

Het is vaak enorm lastig om die eerste stap te zetten. Zeker als het betekend dat het uit je comfortzone is. Want dat houdt vaak in dat je het gevoel hebt dat je de controle verliest.

Als je mentaal niet goed voelt door rouw, een burn-out of een combinatie van deze 2, heb je wel ergens het gevoel dat je weer door moet gaan, dat je je beter mag gaan voelen, alleen voelt dat best eng.
Want stel dat je je beter voelt, wat dan?

🌱 je hebt de angstgevoelens dan niet meer
🌱 je bent je controle kwijt
🌱 je weet niet hoe je je moet gaan voelen en of je wel gelukkig mag gaan voelen
🌱 hoe moet het verder in je leven?

Ook al is die eerste stap spannend om te zetten, als je hem zet kun je ontzettend trots zijn op jezelf. Want als je die zet, kun je heel veel leren over jezelf.
Als je bij mij een reading gaat doen, of zelfs een traject gaat doen, kun je zoveel stappen zetten om verder te komen.

✨ je gaat met die stappen leren om anders naar een situatie te kijken
✨ je gaat leren om te zien dat je het waard bent
✨ je gaat leren om in jezelf te geloven
✨ je gaat leren om je kracht te zien
✨ je gaat zien dat je weer verder kunt in je leven door te zijn wie je echt bent

Ben je klaar voor die stap?

Stuur me dan een bericht. Ik ben nu al trots op je.


Mentale gezondheid is iets wat niet of weinig de aandacht krijgt. Vorige week was het de week van de mentale gezondheid....
10/06/2026

Mentale gezondheid is iets wat niet of weinig de aandacht krijgt. Vorige week was het de week van de mentale gezondheid. Nu geef ik er nog wat extra aandacht aan, omdat het altijd de aandacht verdient.

08/06/2026

Kaartlegging voor deze week van 8 juni tot en met 14 juni
Wil je een persoonlijk reading, stuur me dan een bericht. Dan kunnen we kijken wat je nodig hebt.

En ja op de achtergrond hoor je mijn katten

Soms heb je van die dagen dat alles lijkt tegen te zitten. Wat je ook doet, het gaat niet zoals je in je hoofd hebt. Als...
03/06/2026

Soms heb je van die dagen dat alles lijkt tegen te zitten. Wat je ook doet, het gaat niet zoals je in je hoofd hebt. Als je al niet lekker in je vel steekt, kan dit veel met je doen.
Je kan natuurlijk gefrustreerd raken en misschien wel een beetje boos dat het niet lukt.

Het kan ook nog een onderlaag raken, waardoor er meer omhoog komt dan alleen de emoties frustratie en boosheid. Het kan zijn dat je het gevoel krijgt dat zegt: zie je wel, je kan toch niets. Of het gevoel ik ben het niet waard. Je hoort stemmen die je vroeger al hoorde door de dingen die je mee hebt gemaakt. En die blijven vaak omhoog komen, als een vicieuze cirkel.

Het is ook dan misschien de kunst om te gaan kijken wat je er mee wilt gaan doen. Wil je er nog wel naar luisteren, naar de stemmen? Het gevoel dat je jezelf neerhaalt, door dit al jaren eigenlijk te doen. Ben je er klaar voor om de stap te zetten en die gevoelens te doorbreken.

Frustratie en boosheid zijn best normaal in zulke situaties, zeker als ze ook weer wegebben. De gevoelens waarmee je jezelf naar beneden haalt, passen er niet goed bij. Zeker omdat die meer aangepraat zijn. En het je gevoel geeft dat ze je beschermen. Terwijl als je uit je comfortzone stapt en je jezelf bevrijdt van deze gevoelens je wellicht je veel meer bevrijdt en lichter voelt.

Wil je je vlammetje voelen en je bevrijden? Stuur me dan een bericht

Wat maakt het dat je soms toch die stap niet durft te zetten, om een sessie te boeken?Heb al een aantal jaar op spiritue...
30/05/2026

Wat maakt het dat je soms toch die stap niet durft te zetten, om een sessie te boeken?

Heb al een aantal jaar op spirituele beurzen mogen zitten. Daar zit je als medium niet als enige. Je hebt veel collega's die daar ook zitten. Als gemene deler hebben we dat we mensen willen begeleiden / verder willen helpen.
Wat vaak opvalt is dat je mensen binnen ziet komen, langs de tafels ziet lopen om te kijken wie er zitten. Dat is ook alleen maar goed, want als je bij iemand aan tafel gaat zitten voor je vraag, wil je wel dat het goed voelt en dat je antwoord krijgt op je vraag.
Nu is het ook wel voorgekomen, dat mensen uiteindelijk bij niemand aan tafel gaan zitten.

Wat is de reden dan?
💫 het kan dat je er toch nog niet klaar voor bent
💫 de juiste persoon zit er niet
💫 de energie van bepaalde personen voelen wel goed, alleen ben je bang voor wat diegene te zeggen heeft
💫 je voelt je te onzeker nog
💫 op een beurs kan het ook zijn dat je te open staat en dat er teveel energie bij je binnen komt en het dan niet veilig voelt op een beurs
💫 het kan zijn dat je wel een sessie hebt bij iemand, alleen om de stap te zetten om daarna bij degene voor vervolg sessies te komen voelt nog niet goed/ te spannend

Het is ook best spannend om een sessie te boeken, juist omdat je dan iets te horen kan krijgen wat je moeilijk vindt om te horen. Je wordt dan uit je comfortzone gehaald, dat net zo veilig voelde. Is niet erg als je dat voelt. Vraag jezelf in dat geval of je bereidt bent om de stappen te nemen die je nodig hebt om te zetten. Als je antwoord ja is, neem dan die stap en je kan je dan alleen maar trots voelen dat je die stap gezet hebt.

Ben je klaar voor die stap, stuur me dan vooral een bericht. Ik zou het juist fijn vinden om je de hand te reiken die je nodig hebt om verder te komen.

Als je dit bericht voorbij ziet komen, is het jouw tijd.Het is tijd om iets te mogen veranderen in je leven en samen met...
28/05/2026

Als je dit bericht voorbij ziet komen, is het jouw tijd.
Het is tijd om iets te mogen veranderen in je leven en samen met mij kun je er verandering in brengen.
Je hebt een bepaald pad belopen en je voelt al een tijdje dat het eigenlijk tijd is om een andere richting aan te nemen.
Tijdens een reading kunnen er vele dingen ineens een stuk duidelijker worden.

Enkele voorbeelden:
✨ je begint te begrijpen waarom je voor een bepaalde richting hebt gekozen
✨ waarom het je niet altijd meer helpt om verder te komen
✨ je leert hoe je dingen anders aan kunt pakken, waardoor het veel meer stroomt
✨ je niet langer meer vast zit in je hoofd
✨ je na een reading veel meer rust hebt en er veel meer is duidelijk geworden.

Ben je klaar voor vernieuwing en wil je verder komen? Neem dan contact met me op.

Vaak hebben we niet door hoe snel we eigenlijk zijn opgebrand. Het leven gaat zo snel aan je voorbij.Herken je dit?☑️ mo...
26/05/2026

Vaak hebben we niet door hoe snel we eigenlijk zijn opgebrand. Het leven gaat zo snel aan je voorbij.

Herken je dit?
☑️ moe wakker worden
☑️ sneller geirriteerd zijn.
☑️ in de avond niet goed kunnen ontspannen
☑️ afspraken vergeten of andere dingen vergeten
☑️ moeilijk in slaap komen, of met doorslapen

Dan kan het zomaar zijn dat je al richting een burn- out gaat, of er al in zit. Het is ook heel moeilijk om in het drukke bestaan ontspanning te vinden en aan de eisen te voldoen die gesteld worden.
Toch is het wel belangrijk om bij jezelf in te checken hoe je je voelt.
Wat heb je nodig om tot rust te komen? Hoe kun je met de druk omgaan?
Dat zijn best belangrijke vraagstukken om niet er aan onder door te gaan.

Enkele voorbeelden die kunnen helpen:
🌿 neem elke dag 5 minuten de tijd om rust te pakken. Het mag in je pauze zijn, in de ochtend of voor het slapen gaan
🌿 probeer naar je agenda te kijken en kijk of je eens per week een dagdeel kan vrijmaken voor jezelf. Om niets te gaan doen of iets te gaan doen wat je echt leuk vindt om te gaan doen
🌿 probeer eens voor de verandering nee te zeggen. Zeker wanneer het niet uitkomt of teveel wordt.
🌿 wees lief en geduldig voor jezelf, niemand anders kan zo goed voor zichzelf zorgen dan jij voor jezelf. Het is wel handig als je die stap durft te zetten

Heb je toch het gevoel dat je er hulp bij nodig hebt? Laat het me dan weten.

In de huidige wereld, zeker op social media, lijkt het er op dat alles perfect en mooi moet zijn. Foto's worden 99% bewe...
23/05/2026

In de huidige wereld, zeker op social media, lijkt het er op dat alles perfect en mooi moet zijn. Foto's worden 99% bewerkt, om ze mooier te laten lijken. Al zijn het de kleinste aanpassingen, het zijn aanpassingen. Dit wordt dan vervolgens op de social media platforms gepost.
Alleen is mijn vraag dan hoe echt is het? Het laat zien hoe mooi dingen kunnen zijn, het laat een kant van het verhaal zien. Wat is dan de andere kant van het verhaal? Is het origineel niet mooi? Of is het wel mooi, alleen niet mooi genoeg?
Het is vaak dat je denkt dit is wat de buitenwereld wilt zien. Het moet voldoen aan een bepaalde image.
Voldoet het ook aan jouw image?
We zien namelijk bijvoorbeeld bij bekende mensen of andere mensen die veel online bezig zijn dat het allemaal zo goed gaat. Wat ze bereikt hebben, hoe ver ze zijn gekomen. Alleen zien we niet hoe ze dat bereikt hebben, wat ze er voor moeten laten staan om dat te bereiken wat ze willen bereiken. We zien ook alleen die glimlach. Daardoor denken we al snel die heeft het goed voor elkaar.
We zien alleen niet de beelden buiten de camera en social media. We zien niet de dagen dat ze zitten te huilen op de bank of dat ze een dag hebben dat ze liever niet uit bed willen komen. Of dat ze ruzie hebben met hun beste vrienden of partner. Dat wordt weer breed uitgemeten in de pers als het naar buiten komt.
Hoe is het bij jou? Laat je liever alleen die lach zien en draag je eigenlijk een masker? Of durf je het aan om het origineel te laten zien?
Als je het nog niet durft is dat zeker niet erg. Ben je er klaar voor om het masker af te doen, en heb je nog hulp er bij nodig? Stuur me dan een bericht.

Volgende maand is alweer 21 juni, oftwel midzomer.Dan is het de langste dag van het jaar. De zomer begint dan officieel....
21/05/2026

Volgende maand is alweer 21 juni, oftwel midzomer.
Dan is het de langste dag van het jaar. De zomer begint dan officieel.

Midzomer wordt voornamelijk gevierd bij natuur geloven. Het mooie daarin is dat je even stilstaat bij wat er allemaal in de natuur gebeurd en dat je een verbinding hebt met je omgeving. Je staat tijdens de midzomer stil bij de kracht van de zon, groei en voorspoed.

Afgelopen midwinter heb ik een opdrachtenreeks gemaakt, waar een aantal mensen zich voor opgegeven hadden om aan mee te doen. Dit duurde 12 nachten, om stil te staan bij wat je wilde bereiken en om in te tunen bij jezelf.

Nu zijn we bijna een half jaar verder en heb ik weer iets leuks daarvoor bedacht.
Je kan je opgeven voor de midzomer challenge. Je krijgt 7 dagen elke dag een opdracht om uit te voeren.
De start is 19 juni en het eindigt op 26 juni.

🌱Zo sta je stil bij het afgelopen jaar wat je al bereikt hebt
🌱 wat je nog wilt bereiken in het komende half jaar
🌱 wat heb je nodig voor nu om iets te bereiken

Kortom een leuke week om inzichten te krijgen en te groeien.
Geef je snel op voor deze challenge en je krijgt de opdrachten op 12 juni al, om je te kunnen voorbereiden op de challenge. Je kan altijd bij me terecht voor vragen en begeleiding tijdens de challenge.

Doe je mee?
Minder weergeven

Adres

Haarlem

Openingstijden

Maandag 09:00 - 17:00
Donderdag 09:00 - 12:00
Zaterdag 09:00 - 17:00

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Circle of maralith nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen