18/06/2026
π₯ΎβοΈ Gisteren hebben we genoten van dag 2 van de Wandel3Daagse! βοΈπ₯Ύ
Wat was het weer een prachtige wandeldag! Met een mooie route richting de watertoren, gezellige deelnemers en heerlijk zonnig weer hebben we volop genoten. π³πΆββοΈπΆββοΈπ
Onderweg was er genoeg tijd voor een praatje, een lach en natuurlijk om te genieten van de mooie omgeving. πΏπ Samen wandelen maakt het toch nΓ©t een stukje gezelliger! π
Na afloop hebben we de dag heerlijk afgesloten met een portie lekkere patat en smakelijke kibbeling. πππ Een welverdiende traktatie na alle wandelkilometers!
Bedankt aan iedereen die erbij was. We kijken terug op een geslaagde tweede dag vol gezelligheid, beweging en mooie momenten! πππ₯Ύ