16/06/2026
Ik geef om mensen.
Mensen die niet aardig doen of misbruik proberen te maken van andere mensen of situaties laten zien dat het niet goed met ze gaat
Onaardige mensen laten zien hoe slecht ze zich voelen over zichzelf en hoe leeg ze vanbinnen zijn en gevangen in hun eigen beschermende gedrag.
Iedereen heeft een rol die ertoe doet.
Ik hou ervan wanneer je onderzoekt wat bij je past en wat niet (meer).
Wanneer je uitkomt voor je unieke en authentieke eigenheid.
Jezelf zijn is de bedoeling.
Trouw zijn aan je eigen waarheid, ookal vindt iedereen iets anders.
Er is in deze tijd zoveel hetzelfde, mensen proberen zo bij de massa te horen, dat hierdoor het risico bestaat dat je jezelf inhoudt, onnodig klein maakt of onzichtbaar wordt.
In de gezondheidszorg zijn zoveel regels, richtlijnen en protocollen. Ik weet dat ze bestaan en kan ze gebruiken maar ken ze niet allemaal uit mijn hoofd.
Een persoonlijk behandelplan voor iedereen is noodzakelijk voor het ervaren van lichamelijke, spirituele, mentale en emotionele gezondheid , waarin naar jou als individu wordt gekeken en er aandacht is voor jou als heel mens.
Aandacht voor wie je bent en leren om jezelf zo belangrijk te vinden dat je denkt, zegt en doet wat je dient.
Door het unieke van jezelf en anderen te waarderen,
te zijn wie je bent,
draag je bij aan een mooiere, duurzame wereld, met respect voor mens en natuur,
een wereld waarin mensen liefdevol, gezond, geweldloos en gelukkig zijn.
Het geeft me geluk om een kleine bijdrage te mogen leveren aan de creatie van een wereld waarin gezondheid weer normaal is.