16/06/2026
Door de bomen het bos weer kunnen zien! 🌳 🌳
Wies van Fleur de Dag: "Vandaag ga ik naar mijn wekelijkse begeleidingscliënt. Samen kijken wij wat er moet gebeuren en wat rust en overzicht kan geven. De mailbox wordt opgeschoond, belangrijke e-mails worden uitgeprint en afspraken worden in de agenda gezet. Tussendoor is er ruimte voor even bijpraten en een kopje koffie in de zon op het balkon☀️. Daarna komen de regelzaken aan bod: contact met instanties over hulp in huis, een afspraak met de huisarts, een telefoontje met de boekhouder en het bijhouden van de betalingen. Alles stap voor stap, zodat het overzichtelijk blijft voor meneer." 💚