20/06/2026
Soms weten we niet waar het heen gaat in ons leven…een kunst om dan in vertrouwen open te blijven staan voor dat wat zich ontvouw. Dat is niet altijd even makkelijk.🤗❤️
Deze bloem ontstond ook zonder voorbedachte rade..mijn manier van creëren.
Beginnen en zien wat ontstaat terwijl ik me laat me laat bewegen.
Mijn man doet dat anders die heeft beelden van te voren in zijn hoofd waar hij naartoe werkt.
Als ik dat probeer loop ik een soort van vast. Want het wordt bijvoorbeeld niet zoals ik wil dat ik het bedacht had. En dan is het ‘niet goed gelukt’. Wanneer ik geen eind verwachting heb kan ik verrast zijn over wat er is ontstaan. Een paar keer per jaar schrijf ik op wat ik allemaal zou willen, dat laat ik dat vervolgens los en aan het eind van het jaar is het vaak wel allemaal zomaar ontstaan. Zonder er te veel mee bezig te zijn.
Wanneer ik echt iets heel graag wil en er steeds mee bezig ben (lees: controle over wil hebben) valt het vaak tegen en lukt het niet. Super interessant hoe dat werkt. Laat je iets verschijnen in je leven of dwing je het af met de gevolgen van dien.
Ik ben benieuwd hoe dat jij dat doet, creëren, manifesteren.
Wil je het met ons delen hier?
of