29/04/2026
Toon Hermans zei het zo mooi...🫶
"Het doet je goed eens aan de dood te denken
Je leven wordt er duidelijker van
Je weet: geen mens kan voor je leven
Zoals niemand voor je sterven kan
Ik spreek er over met de kin’dren
Of ‘k maak een grapje met de dood, het kan geen kwaad
Als je ’t overpeinst waar je tenslotte komt te liggen
Dan weet je soms ook beter waar je in het leven staat"
Voorkom dat je nabestaanden later met vragen over je afscheid achterblijven en vraag nu gratis en vrijblijvend je eigen uitvaartwensengids aan.👇
https://tomvandijkuitvaarten.nl/gratis-uitvaartwensengids/