15/06/2026
Het hockeyseizoen zit erop. Dan krijg je ineens het verzoek om even mee te lopen. Omringd door de mannen van Heren 1 kreeg ik een speech en zo’n ontzettend lieve kaart met een dinerbon als bedankje.
Niet omdat het moest.
Gewoon uit waardering.
Dat raakt… ❤️
Dank jullie wel Heren 1. Geniet van de zomer en tot volgend 🏑seizoen… waar we verder RAMMELEN! 😉