16/06/2026
Ook al duurde de Wandel4Daagse dit jaar geen vier, maar twee dagen... de gezelligheid en het enthousiasme waren er niet minder om! ๐ถโโก๏ธ
Vanwege de voorspelde weersverwachting (code geel) konden de eerste twee dagen helaas niet doorgaan. Gelukkig was het afgelopen donderdag (11 juni) dan eindelijk zover en gingen de wandelaars enthousiast van start.
Ondanks de regen werd er volop gewandeld en op vrijdag bereikten alle deelnemers vol trots de finish. Daar werden zij feestelijk ontvangen door Zo-blij, die klaarstond om iedereen te feliciteren. Natuurlijk hoorde daar ook een mooie, welverdiende medaille bij. ๐๏ธ
Dank aan alle wandelaars, vrijwilligers รฉn sponsoren die deze Wandel4Daagse mogelijk hebben gemaakt! ๐ช