12/06/2026
Woensdag 17 juni is al weer ons laatste babycafé voor de zomerstop
En met een heel belangrijk en informatief onderwerp!
NH EHBO komt weer bij ons langs om jullie de belangrijke handvaten en informatie te geven rondom eerste hulp!
Want we denken er liever niet aan, maar wat als er tóch iets mis gaat? Sta er vooral eens bij stil, hoe je dan zou handelen.
Misschien kun je nog wel wat tips of een beetje oefening gebruiken! En herhaling is natuurlijk nooit verkeerd.
Want... wat als;
- Je kind van bovenaan de trap valt, mag je ze dan zomaar optillen?
- Je kind zich verslikt in speelgoed, een harde pit, een druif... of een batterij heeft ingeslikt, wat doe je dan?
- Je kind zich heeft gebrand aan de oven of een heet glas thee?
- Je kind wordt gestoken of gebeten door een insect?
Dan weet jij straks hoe je het beste kunt handelen!
Dus neem vooral iemand mee die ook wel een opfrisser kan gebruiken, en dan zien we jullie graag volgende week woensdag om *10:00* bij Speeltuin ''De Vrees"
Tot snel!