13/05/2026
Woensdag.......breekt zo lekker de week.
Deze week brengt de woensdag iets anders, namelijk......weekend!
Dankzij Hemelvaart een extra lang weekend.
De 3 dagen dat we wel aan het werk geweest zijn hebben we daarom wat extra's gedaan.
We hebben het extra gezellig gemaakt.
Omdat we het bij ALL41 belangrijk vinden dat er geen werkdruk wordt ervaren hebben we dus vooral niet extra hard gewerkt 😁😅
Lekker gewerkt, dat zeker wel.
- er zijn weer vogelhuisjes gemaakt (te bestellen voor €10,-)
- andere creatieve werkzaamheden
- gras gemaaid
- gekloofd
- schoongemaakt
- spelletje gedaan
- verzorgen van plantjes in de kas en moestuin
En, zeker niet onbelangrijk: we hebben vandaag weer onze 6 wekelijkse vergadering gehad.
Dagelijks is er ruimte om met elkaar te praten, maar 1x in de 6 weken nemen we de tijd om met elkaar te vergaderen, volgens een vastgestelde agenda mét een actielijst.
Een mooie manier om iedereen te betrekken en in gezamenlijkheid zaken te bespreken die een ieder aangaan.