26/05/2026
Mandag 17:12:
“Jeg orker egentlig ikke trening i dag…”
Mandag 18:46:
står med kaffe i hånda og prater med folk man ikke kjente for tre måneder siden ☕️😄
Det er litt sånn mandagene våre fungerer.
Man bruker hele dagen på å vurdere om man skal gidde å møte opp.
Så kommer man likevel. Litt motvillig. Litt trøtt. Kanskje litt stressa.
Og så skjer det samme hver gang:
Man ler litt mer enn man trodde.
Klarer litt mer enn man forventet.
Prater med noen på vei tilbake.
Blir igjen å prate lenge etter økta.
Det er vanskelig å forklare egentlig. For utenfra ser det kanskje bare ut som folk som trener.
Men for mange har mandagene blitt en grunn til å komme seg ut og få et sosialt avbrekk. Det er et sted der man føler seg velkommen.
Det er heller ikke sånn at alle elsker løping hos oss.
Noen liker mest praten.
Noen liker rutinene.
Noen liker følelsen etterpå.
Noen liker bare å være en del av noe.
Og det holder egentlig i massevis 😊
Ny trening mandag kl. 17:30 på Tovengtunet 👟
Gratis og åpent for alle.