10/06/2026
Min konklusjon av din behandling.
Du tok imot meg i døren og ønsket meg velkommen til deg, med et stort smil. Jeg hadde mye smerter p.g.a.hælsporer i begge hælene, og jeg hadde prøvd og søkt hjelp flere steder, Martine Hansens Hospital i Bærum, Orto Care i Bodø med sko og såler, terapeut i Svolvær, med nye sko og såler. Så kom jeg til deg Christina da hadde jeg nesten mistet motet brukt mye penger på dette uten resultat. Jeg hadde smerter hele tiden og hadde lagt meg til en lite bra måte og gå på for å forsøke og lindre smerter. Det du har gjordt for meg er helt utrolig, du tok ikke bare tak i hælene, men hele mennesket. Jeg hadde dårligere bevegelse i hele kroppen enn jeg selv hadde registrert. Din behandling og du som den positive blide og gode person har gitt meg en ny tilværelse nesten uten smerter. Så tusen takk Christina jeg kommer gjerne tilbake etter hvert.