28/08/2022
Anxiety/Depression/Mental Illness
नभएकाले बुझ्दैनन्
ब्रो psychiatrist को मा नजाउ, औषदी ख्वाउँछन् !!!
ब्रो w**d तान ठिक हुन्छ !!!
ब्रो meditate !!!
ब्रो go to the wild सब ठिक हुन्छ !!!
ब्रो धेरै नसोच !!!
ब्रो टेन्सन नलिउ !!!
शारीरिक रोगजस्तै मानसिक रोग पनि जसलाई पनि लाग्न सक्छ
रोग लाग्ने भएर नै PSYCHIATRISTS /PSYCHOLOGISTS बनेका हुन् , औषधीहरु बनेका हुन्।
Malaria भएको मान्छेलाई ज्वरो आउँदा नतात् भनेजस्तै हो , anxiety भएका ब्यक्तिलाई धेरै tension नलि भन्नु ,depression भएका ब्यक्तिलाई धेर नकारात्मक नसोच् भन्नु
आत्तिन्छु भनेर कोहि आत्तिएको हैन , निराश हुन्छु भनेर कोहि निराश भएको हैन । सब biological-psychological-social तत्वहरुको खेल हो , दिमागमा chemical हरुको लोचा हो ।
मुटु ढुकढुक भयो भने ५ जना मुटुको डाक्टरलाई भेट्ने,
पर्दैन भन्दाभन्दै ecg,echo ,thyroid level देखि हजारौँ जाँच गराउने,
अनि मानसिक तनाबले मुटु ढुकढुक भएको होला,
psychiatrist लाई भेट भनेर डाक्टरले भन्दा "psychiatrist लाई भेट्ने त पागलले हो" भन्ने सोचेर नभेट्ने हाम्रो बानी नै छ ।
मुटु हुनेलाई मुटुको रोग लाग्न सक्छ ,त्यस्तै मन हुने जिउँदो मान्छेलाई मनको रोग लाग्न सक्छ ।
सबै मनोरोग पागलपन हैन ।
आज सामान्य मनोरोग को जाँच गर्न psychiatrist लाई भेट्न नजाँदा, psychiatrist ले भनेको नमान्दा, उपचार नगराउँदा,भोलि कडा रोग लागेर आत्महत्या गर्न बाध्य पार्ने मनोरोग लाग्न सक्छ।
समयमा कुरा बुझौँ
संका लागेमा psychiatrist लाई भेटौ
धन्यवाद🙏🙏