𝗛𝗘𝗥𝗕𝗔𝗟 𝗕𝗟𝗜𝗦𝗦

𝗛𝗘𝗥𝗕𝗔𝗟 𝗕𝗟𝗜𝗦𝗦 Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from 𝗛𝗘𝗥𝗕𝗔𝗟 𝗕𝗟𝗜𝗦𝗦, Gujranwala.
(1)

𝙽𝙰𝚃𝚄𝚁𝙰𝙻 ORGANIC 𝙵𝙾𝙾𝙳 𝚂𝚄𝙿𝙿𝙻𝙴𝙼𝙴𝙽𝚃 𝚃𝙾 𝙱𝙾𝙾𝚂𝚃 𝚈𝙾𝚄𝚁 𝙴𝙽𝙴𝚁𝙶𝚈 𝙰𝙽𝙳 𝙸𝙼𝙿𝚁𝙾𝚅𝙴 𝚈𝙾𝚄𝚁 𝙷𝙴𝙰𝙻𝚃𝙷
by
ام عبدالھادی
WhatsApp please 03345244441
inbox messages will not be entertained.

22/08/2026

وزن کم نہ ہونے میں تھائیرائیڈ کا کردار کیا واقعی وجہ صرف میٹابولزم ہے؟
جب صحت کے متعلق پوسٹ کرتی ہوں تو مختلف سوالات پوچھے جاتے ہیں میں ہوسٹ کرنا مناسب سمجھتی ہوں

جب وزن کم کرنے کی بات کی جاتی ہے تو اکثر ہم فوراً کیلوریز کاؤنٹ خوراک اور ورزش کی طرف چلے جاتے ہیں لیکن حقیقت یہ ہے کہ ہمارے جسم کا وزن صرف اس بات سے طے نہیں ہوتا کہ ہم کتنا کھا رہے ہیں جسم کے اندر ہونے والے بہت سے قدرتی نظام خاص طور پر میٹابولزم اور ہارمونز بھی وزن کے بڑھنے اور کم ہونے میں اثر انداز ہوتے ہیں
انہی میں سے ایک اہم نظام تھائیرائیڈ گلینڈ کا ہے اس پر بھی تفصیل پوسٹ کر چکی ہوں
تھائیرائیڈ ہماری گردن کے اگلے حصے میں موجود ایک چھوٹا سا غدود ہے اس کا اثر پورے جسم پر ہوتا ہے یہ ایسے ہارمونز بناتا ہے جو جسم کے میٹابولزم توانائی کے استعمال دل کی دھڑکن جسم کے درجہ حرارت اور بہت سے دوسرے افعال کو پر کام کرتا ہے
جب تھائیرائیڈ ہارمون کم بننے لگے تو جسم کے کام کرنے کی رفتار سست پڑ جاتی ہے اسے ہائپوتھائیرائیڈزم کہا جاتا ہے ایسی صورت میں بعض لوگوں کے لیے وزن کم کرنا معمول سے زیادہ مشکل ہو جاتا ہے کبھی وزن بڑھنے لگتا ہے کبھی کوشش کے باوجود وزن ایک ہی جگہ رکا رہتا ہے اور بعض اوقات جسم میں پانی جمع ہونے کی وجہ سے بھی وزن بڑھا ہوا محسوس ہو سکتا ہے

لیکن یہاں ایک بات سمجھنا بہت ضروری ہےہر وہ شخص جس کا وزن کم نہیں ہو رہا ضروری نہیں کہ اسے تھائیرائیڈ کا مسئلہ ہو اس طرح بعض اوقات ہم وزن کے رک جانے کو صرف کمزور میٹابولزم سمجھ لیتے ہیں جبکہ اس کے پیچھے نیند کی کمی مسلسل ذہنی دباؤ جسمانی سرگرمی کی کمی خوراک کا غیر متوازن ہونا انسولین رسسٹنس عمر کے ساتھ آنے والی ہارمونی تبدیلیاں یا دوسری وجوہات بھی ہوتی ہیں
اسی لیے صرف وزن بڑھتا دیکھ کر یہ فیصلہ نہیں کیا جا سکتا کہ تھائیرائیڈ فنکشن کمزور ہے
البتہ اگر وزن بڑھنے یا کم نہ ہونے کے ساتھ ساتھ مسلسل تھکن ہر وقت سستی سردی زیادہ لگنا قبض جلد کا خشک ہونا بالوں کا زیادہ جھڑنا چہرے یا جسم پر سوجن جیسا پن پٹھوں میں کمزوری یا درد اور توجہ مرکوز کرنے میں مشکل برین فوگی جیسی علامات بھی موجود ہوں تو تھائیرائیڈ کو نظر انداز نہیں کرنا چاہیے
خاص طور پر وہ خواتین جنہیں محسوس ہو کہ وہ اپنی خوراک اور روزمرہ معمول پر توجہ دینے کے باوجود وزن کم نہیں کر پا رہیں انہیں اپنے ڈاکٹر سے تھائیرائیڈ کے بارے میں ضرور بات کرنی چاہیے
ایک دلچسپ بات یہ بھی ہے کہ کبھی کبھی انسان کو کئی ایسی علامات محسوس ہو رہی ہوتی ہیں جو تھائیرائیڈ سے ملتی جلتی ہیں لیکن صرف علامات کی بنیاد پر تشخیص ممکن نہیں دوسری طرف بعض لوگوں میں مسئلہ موجود ہونے کے باوجود علامات بہت واضح نہیں ہوتیں اسی لیے خون کے ٹیسٹ اہم ہو جاتے ہیں
عام طور پر تھائیرائیڈ کی ابتدائی جانچ کے لیے THS ٹیسٹ کیا جاتا ہے اگر ضرورت ہو تو اس کے ساتھ T4 بھی دیکھا جاتا ہے بعض حالات میں ڈاکٹر اینٹی ٹی پی او جیسے ٹیسٹ بھی تجویز کر سکتے ہیں تاکہ یہ معلوم کیا جا سکے کہ کہیں جسم کا مدافعتی نظام تھائیرائیڈ کو متاثر تو نہیں کر رہا
تھائیرائیڈ کا مسئلہ صرف وزن کی وجہ نہیں ہوتا بلکہ اگر یہ واقعی موجود ہو اور مناسب طریقے سے قابو میں نہ ہو تو جسم کی توانائی دل کی دھڑکن ہاضمہ ذہنی کیفیت اور صحت پر بھی اثر پڑ سکتا ہے
اس لیے اگر آپ کا وزن مسلسل بڑھ رہا ہے، وزن کم کرنا غیر معمولی طور پر مشکل ہو گیا ہے اور ساتھ میں تھائیرائیڈ سے ملتی جلتی کئی علامات بھی موجود ہیں تو صرف سخت ڈائٹ شروع کرنے کے بجائے پہلے یہ جاننا زیادہ سمجھداری ہے کہ جسم کے اندر اصل میں problem کیا چل رہا
اور سب سے اہم بات۔۔۔۔۔۔ تھائیرائیڈ کی دوا خود سے شروع کرنا بند کرنا یا اس کی مقدار خود سے تبدیل کرنا درست نہیں ہے یہ مقرہ وقت پر لیتے ہیں
تھائیرائڈ لیول کو مینٹین رکھنے میں آپکا خود کا فایدہ ہے
میں اس بات کو سمجھانے میں کتنا کامیاب ہوئی ہوں یہ آپ مجھے بتائیں گے
اس بیماری سے جو ڈیمج ہوتا اس صحت کو برقرار رکھنے کے لیے ہماری پروڈکٹ تھائیرائڈ فرینڈلی ہے جو سیلینم رچ ہے
ام عبدالھادی ✍️
𝗛𝗘𝗥𝗕𝗔𝗟 𝗕𝗟𝗜𝗦𝗦 2

Thanks for being a top engager and making it on to my weekly engagement list! 🎉 Hoorab Hoorab, Anam Gul, Rabail Khan, An...
21/08/2026

Thanks for being a top engager and making it on to my weekly engagement list! 🎉 Hoorab Hoorab, Anam Gul, Rabail Khan, Andleeb Fatima, Roshany Khan, Zarnish Fatima, Anam TAa, Manab Ch, MrsImran Hunani, Samina Tahir, Azaan Khan, ارم شبیر, Umme Abdullah, Addi Khan Khan, Annie Yousuf, Fezal Patel

21/08/2026

Alhaumdulliah Suma Alhaumdulliah
Strongly believe 💯

21/08/2026

Finely dear fellows
HERBAL BLISS FAMILY
ARE YOU READY? 🎁

آپ سب کی محبت اعتماد اور مسلسل support کے لیے اس بار ہم نے سوچا… Thanksgiving کچھ خاص ہونا چاہیے! 🥰

اس ماہ ہماری Herbal Bliss Family کے 3 Active Members کے لیے خاص Appreciation Gifts رکھی گئی ہیں! 🎉

🎁 1st Winner
Harmony Therapy

🎁 2nd Winner
Herbal Trim

💰 3rd Winner Rs. 500 Cash Prize

How to be a part of it?

اگر آپ ابھی تک ہماری Page & Wall کا حصہ نہیں ہیں تو جلدی سے Join کریں
𝗛𝗘𝗥𝗕𝗔𝗟 𝗕𝗟𝗜𝗦𝗦

آج سے 28 اگست تک Page اور Wall دونوں پر آپ کی genuine activity نوٹ کی جائے گی لیکن جو فیلوز مسلسل میرے ساتھ ہیں وہ میرے نوٹس میں ہیں
گفٹ دونوں جگہ پر ایکٹو فیلوز کو ہی نامنیٹ کیاجائے گا پھر کسی اعتراض نہیں ہوگا

❤️ Herbal Bliss Family active rahe

👭 اپنے 3 Active Friends کو Page پر Invite کریں انہیں Comment میں Mention کریں اور Invitation کا Screenshot ہمیں پوسٹ پر کمنٹ میں Send کریں

📌 صرف ایک دن کی activity نہیں مسلسل active رہنا ہے!
28 اگست تک بھی… اور اس کے پہلے کی بھی آپ کی activity دیکھی جائے گی۔ 😉

🎉 30 اگست کو 3 Winners کا اعلان کیا جائے گا!

اور اگر آپ اس Appreciation میں شامل ہونا چاہتے ہیں تو Comment میں صرف لکھیں

YES I’M IN!

پھر دیکھتے ہیں
Herbal Bliss Family کا اگلا Appreciation Gift کس کے نام ہوتا ہے

ام عبدالھادی

Finely dear fellows HERBAL BLISS FAMILYARE YOU READY? 🎁آپ سب کی محبت اعتماد اور مسلسل support کے لیے اس بار ہم نے سوچا… ...
21/08/2026

Finely dear fellows
HERBAL BLISS FAMILY
ARE YOU READY? 🎁

آپ سب کی محبت اعتماد اور مسلسل support کے لیے اس بار ہم نے سوچا… Thanksgiving کچھ خاص ہونا چاہیے! 🥰

اس ماہ ہماری Herbal Bliss Family کے 3 Active Members کے لیے خاص Appreciation Gifts رکھی گئی ہیں! 🎉

🎁 1st Winner
Harmony Therapy

🎁 2nd Winner
Herbal Trim

💰 3rd Winner Rs. 500 Cash Prize

How to be a part of it?

اگر آپ ابھی تک ہماری Page & Wall کا حصہ نہیں ہیں تو جلدی سے Join کریں
𝗛𝗘𝗥𝗕𝗔𝗟 𝗕𝗟𝗜𝗦𝗦

آج سے 28 اگست تک Page اور Wall دونوں پر آپ کی genuine activity نوٹ کی جائے گی لیکن جو فیلوز مسلسل میرے ساتھ ہیں وہ میرے نوٹس میں ہیں
گفٹ دونوں جگہ پر ایکٹو فیلوز کو ہی نامنیٹ کیاجائے گا پھر کسی اعتراض نہیں ہوگا

❤️ Herbal Bliss Family active rahe

👭 اپنے 3 Active Friends کو Page پر Invite کریں انہیں Comment میں Mention کریں اور Invitation کا Screenshot ہمیں پوسٹ پر کمنٹ میں Send کریں

📌 صرف ایک دن کی activity نہیں مسلسل active رہنا ہے!
28 اگست تک بھی… اور اس کے بعد بھی آپ کی activity دیکھی جائے گی۔ 😉

🎉 30 اگست کو 3 Winners کا اعلان کیا جائے گا!

اور اگر آپ اس Appreciation میں شامل ہونا چاہتے ہیں تو Comment میں صرف لکھیں

YES I’M IN!

پھر دیکھتے ہیں
Herbal Bliss Family کا اگلا Appreciation Gift کس کے نام ہوتا ہے

ام عبدالھادی

20/08/2026

Alhaumdulliah we did it
❣️❣️❣️❣️
we serve health with nature




کیا آپ جانتے ہیں ہمارے پروڈکٹس کی انفرادیت کے بارے میں یہ شفا بخش کیوں ہے اس لئے کہ یہ آپ کے لئے سپیشل تیار ہوتا ہے بہت ...
19/08/2026

کیا آپ جانتے ہیں ہمارے پروڈکٹس کی انفرادیت کے بارے میں
یہ شفا بخش کیوں ہے اس لئے کہ یہ آپ کے لئے سپیشل تیار ہوتا ہے
بہت سارے ری سیلر ہم سے کنٹیکٹ کرتے ہیں کہ بلک میں پروڈکٹس دے دیں اور ہم معذرت کر لیتے ہیں

میں آپ کو اپنی working کے بارے میں ایک بات واضح کرنا چاہوں گی ہمارے پروڈکٹس
کی products عام ready-made formulas نہیں ہیں جنہیں ہم bulk میں ایک ہی formulation کے ساتھ دے کر صرف دوسرے brand کا label لگا دیں یا ہماری جگہ کوئی اور سیل کر دے
میرا پروڈکٹس
“One for You Formula” کے concept پر بیسڈ ہے یہی ہمارے پروڈکٹس کی انفرادیت ہے
اسی لیے ایک ہی formula ہر شخص کے لیے نہیں ہوتا مجھے امید ہے آپ سمجھ گئے ہوں گے
آپ میں سے کون کون یہ جان چکا ہے
ام عبدالھادی
𝗛𝗘𝗥𝗕𝗔𝗟 𝗕𝗟𝗜𝗦𝗦

18/08/2026

ھارمون امبیلس سے جسم میں ہمیشہ بگاڑ پیدا ہوتا ہے جسم میں فیٹ جمع ہونا شروع ہو جاتی

بہت سی خواتین جب وزن کم کرنا شروع کرتی ہیں تو چہرے بازوؤں یا اوپری جسم میں تبدیلی پہلے محسوس ہوتی ہے جبکہ کولہوں اور رانوں کی چربی نسبتاً آہستہ کم ہوتی ہے
بات سے بات نکلے تو کہاں تک جاتی ہے اس طرح ویٹ سٹک پر بات ہو رھی تھی جیسے پچھلی پوسٹ پر بتایا گیا اب مزید جاننے کے لئے یہ
جسم چربی کہاں جمع کرتا ہے؟
اس کے پیچھے بھی ایک کہانی ہے…
کبھی غور کیا ہے کہ اکثر خواتین میں چربی کولہوں اور رانوں کے گرد زیادہ جمع ہوتی ہے جبکہ مردوں میں یہی چربی پیٹ توند اور کمر کے اطراف نمایاں ہونے لگتی ہے؟
کیا یہ صرف کھانے پینے اور ورزش نہ کرنے کا نتیجہ ہے؟
نہیں۔۔۔ن معاملہ اس سے کہیں زیادہ گہرا ہے
جسم چربی کو ہر جگہ ایک جیسا ذخیرہ نہیں کرتا ہارمونز جینیٹک عمر طرزِ زندگی اور جسم کی قدرتی ساخت یہ طے کرنے میں اہم کردار ادا کرتے ہیں کہ چربی کہاں زیادہ جمع ہوگی
خواتین میں کولہوں اور رانوں کی چربی کیوں؟
خواتین کے جسم میں ایسٹروجن ایک اہم کردار ہے اسی لیے چربی کے ذخیرہ اکثر نچلے دھڑ خاص طور پر کولہوں اور رانوں کی طرف زیادہ ہوتا ہے
یہ جسم کا قدرتی انداز ہے اور اسے گائنائڈ فیٹ کہا جاتا ہے
یہ ضروری نہیں کہ یہ چربی ختم نہیں ہو سکتی
بس بعض اوقات اسے زیادہ وقت اور مستقل مزاجی درکار ہوتی ہے
اور مردوں میں پیٹ کیوں؟
مردوں میں چربی کے پیٹ کے گرد جمع ہونے کا رجحان زیادہ دیکھا جاتا ہے
عمر کے ساتھ ہارمونل تبدیلیاں جسمانی سرگرمی کی کمی مسلسل بیٹھے رہنا نیند کی کمی ذہنی دباؤ خوراک اور جینیات اس میں اپنا کردار ادا کر تے ہیں
خاص طور پر پیٹ کے اندر جمع ہونے والی اندرونی چربی اہم ہے کیونکہ اس کی زیادتی صحت کے لیے نقصان دہ ہو سکتی ہے اور مختلف میٹابولک مسائل کے خطرے سے منسلک ہے
تو کیا یہ چربی کم ہو سکتی ہے؟
بالکل۔ ۔۔۔لیکن صرف کسی ایک حصے کو نشانہ بنا کر نہیں
جسم مجموعی طور پر چربی کم کرتا ہے اور یہ فیصلہ ہم نہیں کر سکتے کہ چربی پہلے پیٹ سے جائے گی رانوں سے یا کسی اور حصے سے پہلے ختم ہو گی
اسی لیے مؤثر طریقہ بھوکا رہنا یا کم کھانا نہیں بلکہ جسم کی صحت اور اپنے طرزِ زندگی کو بہتر بنانا ہے
اسکواٹس لانجز، ہِپ تھرسٹ اور دوسری ورزشیں مسلز کو مضبوط بناتی ہیں
ہر کھانے میں مناسب مقدار میں پروٹین شامل کرنا جسمانی شیپ بہتر رکھنے کے لیے اہم ہے
واک کریں سیڑھیاں چڑھنا اور دن بھر زیادہ متحرک رہنا بھی بہت فرق ڈالتا ہے میٹھا اور غیر ضروری پراسیسڈ خوراک کم کریں
صرف ایک چیز کو مکمل طور پر چھوڑنے کے بجائے مجموعی خوراک کا معیار بہتر بنائیں
نیند کو نظرانداز نہ کریں
اچھی نیند بھوک توانائی اور ہارمونز سے متعلق جسمانی نشوونما کے لیے ضروری ہے ذہنی دباؤ کو کنٹرول کریں
مسلسل دباؤ جسم کے مختلف ہارمونل اور میٹابولک عمل کو متاثر کر تا ہے
اور ایک بہت اہم بات…
کولہوں رانوں یا پیٹ کی چربی کو دیکھ کر اپنے جسم کی شیپ سے پریشان نہ ہوں کہ وزن کم نہیں ہوتا
ہر جسم کا اپنا قدرتی انداز ہوتا ہے الگ شیپ ہوتی ہے
کسی کا وزن جلد کم ہوتا ہے کسی کو زیادہ وقت لگتا ہے
کسی کے لیے پیٹ کی چربی ضدی ہوتی ہے کسی کے لیے رانیں
اصل کامیابی یہ نہیں کہ جسم چند دنوں میں بدل جائے…
اصل کامیابی یہ ہے کہ آپ ایسی عادات بنا لیں جنہیں مہینوں اور سالوں تک جاری رکھ سکیں
جسم کو سزا نہیں دینی فاقے نہیں کرنے ایکٹو رہنا ہے
اسے سمجھنا ہے سنبھالنا ہے اور وقت دینا ہے
اب آپ بتائیں… آپ کے خیال میں آپ کو وزن کم کرتے ہوئے سب سے ضدی چربی کون سی محسوس ہوتی ہے؟
پیٹ کولہے یا ران

ام عبدالھادی
𝗛𝗘𝗥𝗕𝗔𝗟 𝗕𝗟𝗜𝗦𝗦
03345244441

کیا آپ جانتے ہیں کہ ہر موٹاپا صرف زیادہ کھانے کی وجہ سے نہیں ہوتا؟اس کے پیچھے خوراک کے ساتھ ساتھinsulin، thyroid، leptin...
16/08/2026

کیا آپ جانتے ہیں کہ ہر موٹاپا صرف زیادہ کھانے کی وجہ سے نہیں ہوتا؟
اس کے پیچھے خوراک کے ساتھ ساتھinsulin، thyroid، leptin، hormones، sleep، stress، physical activity، genetics اور جسم کا metabolic health سسٹم جڑا ہوا ہوتا ہے
میرے سے جب ہمارے کلائنٹس یہ پوچھتے ہیں کہ کیا آپ کا فوڈ سپلیمنٹس ہربل ٹرم اور ٹی ہمارا ویٹ لاس کرے گا کتنا گارنٹی ویٹ لاس ہو گا
میرا جواب ہمیشہ یہی ہوتا ہے ہر باڈی کا اپنا رسپانس ہے میرے مختلف کلائنٹس کے مختلف ایکسپیرینس ہیں کیوں ذ؟؟؟؟ چلیں ! آج وجہ بھی بتاتی ہوں ایسا کیوں ہوتا ہے ۔۔۔✍️
ہم عموماً وزن بڑھنے کو بہت سادہ سا مسئلہ سمجھ لیتے ہیں کہ کھانا زیادہ کھایا وزن بڑھ گیا اب کھانا کم کریں گے اور وزن کم ہو جائے گا
لیکن انسانی جسم اتنا سادہ نہیں ہے وزن بڑھنے کے پیچھے جسم کے اندر ہونے والے کئی عوامل شامل ہوتے ہیں اور جب تک اصل وجہ کو سمجھا نہ جائے صرف ڈائٹ اور علاج پر توجہ دینا کافی نہیں ہے ھاں ہمارے ویٹ لاس فارمولا اس کو مینج کرنے ہیں لیکن اس کے اثرات سب کے لیے مختلف ہیں

THE REAL REASON BEHIND WEIGHT GAIN

سب سے پہلے یہ سمجھنا ضروری ہے کہ ہر شخص کا موٹاپا ایک جیسا نہیں ہوتا ہے نہ عوامل ایک سے ہیں کسی شخص میں انسولین کا نظام متاثر ہوتا ہے کسی میں تھائیرائڈ کا مسئلہ ہوتا ہے کسی میں بھوک اور جسم کی توانائی کو regulate کرنے والے ہارمونز کا توازن متاثر ہوتا ہے جبکہ خواتین میں عمر اور ہارمونی تبدیلیاں بھی جسم میں چربی کے جمع ہونے کے ساتھ جسمانی شیپ بدل دیتی ہیں
اسی لیے ایک شخص جس ڈائٹ سے وزن کم کر لیتا ہے ضروری نہیں کہ وہی طریقہ دوسرے شخص کے لیے بھی اسی طرح کام کرے

INSULIN RESISTANCE

جب جسم انسولین کو مؤثر طریقے سے استعمال نہیں کر پاتا تو خون میں شوگر کو کنٹرول کرنے کے لیے زیادہ انسولین درکار ہوتی ہے اس کیفیت کے ساتھ بھوک میٹھے کی طلب اور خاص طور پر پیٹ کے گرد چربی بڑھنے کا مسئلہ نظر آئے گا
ایسی صورت میں خوراک میں پروٹین سبزیاں فائبر اور مناسب صحت مند چکنائیاں شامل کریں میٹھے مشروبات اور ضرورت سے زیادہ refined carbohydrates کم کرنا اور ایکسرسائز کو معمول کا حصہ بنائیں ہ

THYROID

تھائیرائڈ ہمارے جسم کے metabolism میں اہم کردار ادا کرتا ہے Hypothyroidism میں metabolism سست ہونے کے ساتھ تھکن سستی اور وزن میں اضافہ بھی سامنے آ تا ہے
اس لیے جس شخص کو تھائیرائڈ کا مسئلہ ہو اس کے لیے صرف کم کھانا یا ویٹ لاس سپلیمنٹس حل نہیں TSH اور Free T4 جیسے ٹیسٹ ڈاکٹر کی نگرانی اور prescribed treatment کو نظر انداز نہیں کرنا چاہیے

LEPTIN
اس میں پیٹ کے اردگرد چربی ہوگی سارا جسم گول ہوگا
Leptin جسم کے fat stores دماغ کے درمیان ایک اہم signal کا کام کرتا ہے جسم میں چربی بڑھنے کے ساتھ leptin کی مقدار بھی بڑھ جاتی ہے دماغ سگنل ہی نہیں دیتا لیکن بعض لوگوں میں دماغ اس signal کا مناسب جواب نہیں دیتا جسے
leptin resistance
کہا جاتا ہےاسی وجہ سے وزن کو صرف ارادے کی کمزوری یا زیادہ کھانے کا نتیجہ نہیں کہہ سکتے

HORMONAL CHANGES

خواتین میں عمر بڑھنے کے ساتھ خاص طور پر menopause کے دوران جسم میں ہارمونی تبدیلیاں آتی ہیں اس دوران جسم میں چربی بھوک muscle mass اور metabolism میں تبدیلیاں رونما ہوتی ہیں
اسی لیے خواتین کے وزن کے مسئلے کو صرف کیلوریز کے حساب سے دیکھنے کے بجائے عمر ہارمونی تبدیلیوں جسمانی ساخت اور مجموعی صحت کو بھی سامنے رکھنا ضروری ہے

DIFFERENT FAT DIFFERENT STORY
صرف یہ دیکھنا کافی نہیں کہ وزن کتنا ہے یہ بھی اہم ہے کہ چربی جسم میں کہاں جمع ہو رہی ہے
پیٹ کے اندر جمع ہونے والی visceral fat جسم کی metabolic health کے لیے خاص اہمیت رکھتی ہے جبکہ جلد کے نیچے موجود چربی کا ایشو اور ہوتا ہے

WHAT SHOULD YOU DO?
اکثر لوگ کہتے ہیں ہیں ہم کھانا بہت کھاتے ہیں یکن موٹے پتہ نہیں کیوں ہو رہے ہیں
اپنی غذا کو صرف کم کرنے کے بجائے بہتر بنانے پر توجہ دیں
پروٹین سبزیاں دالیں فائبر مناسب healthy fats اور قدرتی غذاؤں کو اپنی روزمرہ خوراک کا حصہ بنائیں۔ میٹھے مشروبات excess sugar refined foods اور بار بار غیر ضروری snacking کو کم کریں
اور جو یہ سمجھتے ہیں بس سپلیمنٹس لے لیں وزن کم ہوگا ایسا بہت کم کیس میں ہوتا ہے اگر واک اور پراپر شیڈول کے مطابق چلیں گے من چاہا رزلٹ ملے گا
ہلکی پھلکی ورزش کو معمول بنائیں واک کے ساتھ muscle-strengthening exercise بھی جسمانی composition اور metabolic health کے لیے اہم ہے
اپنی نیند پوری کریں مسلسل stress کو نظر انداز نہ کریں اور crash diets کے بجائے ایسی غذا اپنائیں جسے طویل عرصے تک جاری رکھا جا سکے
اور اگر وزن مسلسل بڑھ رہا ہے بار بار واپس آ رہا ہے یا ساتھ میں بہت زیادہ تھکن، بھوک cravings ماہواری کا بے ترتیب یا دوسری علامات ہیں تو صرف diet بدلنے کے ساتھ ساتھ وجہ کو سمجھنا بھی ضروری ہے میں ہمیشہ کہتی ہوں اپنے جسم کے پہلے ڈاکٹر آپ خود ہوتے ہیں

VITAMIN D

موٹاپے کی مین وجہ میں Vitamin D کی کمی بھی ہے Vitamin D لیول 60 سے کم وزن کو بڑھاتا ہے

اپنا Vitamin D level چیک کروائیں اور کمی کی صورت میں ڈاکٹر کے مشورے سے مناسب supplementation لیں

THE BOTTOM LINE
میں کتنا کم کھاؤں؟”
“میرا وزن بڑھ کیوں رہا ہے؟”

💬 آپ کو پہلے معلوم تھا کہ موٹاپا صرف زیادہ کھانے کی وجہ سے نہیں ہوتا؟

ام عبدالھادی

Address

Gujranwala

Telephone

+923004794868

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when 𝗛𝗘𝗥𝗕𝗔𝗟 𝗕𝗟𝗜𝗦𝗦 posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Shortcuts

Share