17/06/2026
Nu är sommaren här!
Även våra medarbetare tar en välförtjänt semester. Det innebär att det under veckorna 26 – 33 kommer vara lägre bemanning än vanligt på vårdcentralen, men tveka inte att kontakta oss om du behöver.
💚Vid akuta/livshotande situationer ring alltid 112.
💚Ring vårdcentralen om du är sjuk eller skadad.
💚Kontakta oss via vår egen app Min Vård.
💚För råd och egenvård sök på https://www.1177.se/Jonkopings-lan/
💚Ring 1177 för råd dygnet runt eller för kontakt med Närakuten kvällar och helger då vårdcentralen är stängd.
Vi på Norrahammars vårdcentral vill önska dig en härlig och skön sommar!