18/05/2026
Godmorgon🙂
Idag är jag på plats till kl 18.00
Tisdag på plats 8.00 - 17.00
Onsdag på plats 8.00 - 17.00
Torsdag är jag på hembesök hela dagen
Fredag på plats 8.00 - 16.00
Nästa vecka ser ut såhär:
Måndag på plats 8.00 - 18.15
Tisdag på plats 8.00 - 19.15
Onsdag på plats 8.00 - 18.15
Torsdag på plats 8.00 - 11.00
Jag går på semester 29 maj och det är helt fullbokat fram tills dess. Det börjar också bli fullt under sommaren så säkra din fotvårdstid genom att gå in och boka den nu.
Hojta om du vill stå på återbudslistan🦶🦶.
Hoppas ni får en fin vecka 😃