16/06/2026
Att praktisera yoga i grönt gräs och under bar himmel är fantastiskt, eller hur? 🌼
Idag kl. 18.00 är det premiär för sommaryogan på Nälsta ängar! Vi hoppas innerligt att det slutar regna, att molnen lättar och att kvällssolen tittar fram ☀️
Det ser dock lite dystert ut just nu, men om det fortfarande känns för blött och kallt framåt kvällen har vi möjlighet att flytta in i studion 🙏 Så oavsett väder blir det härlig sommaryoga!
Vi avvaktar till ca 16.30 och beslutar då om klassen hålls ute eller inne. Om klassen flyttar in skriver vi ett meddelande i Wondr och lägger ut en "händelse" om det här i våra sociala medier.
Om klassen hålls utomhus tar du med dig en egen yogamatta och gärna en varm tröja eller filt till avslappningen.
Varmt välkommen till premiären av årets sommaryoga 🥰 Anmäl dig I Wondr eller bara kom och swisha 120 kr på plats.