18/06/2026
Är vattnet vi dricker något som ger oss energi, eller något som kanske snarare tar vår energi?
Är du medveten om kvalitén på vattnet du dricker?
Jag har i flera år vetat att jag en dag vill börja jobba mer dedikerat med vatten, förutom att predika sporadiskt om att vi behöver mer av det 😉
Men, sanningen är också att vi optimalt sett behöver ha det i en lättupptaglig form för kroppen. Och det är precis det jag berättar mer om här i klippet.
Många har nog hört om hur vi får i oss läkemedelsrester, antibiotika och andra oönskade ämnen, föroreningar och mikroorganismer (extra viktigt för dig med egen brunn, där kan det lättare läcka in tex bekämpningsmedel, radon eller bakterier) via vattnet idag - men när ska du ta steget till att ta det på allvar och börja rena något av det viktigaste vi har för vår hälsa?