fzt_caferzamankete

fzt_caferzamankete Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from fzt_caferzamankete, Physical therapist, Istanbul.

20/09/2022

Bazen derinlik .
Bazen sadelik .
Bazen ise sessizlik gerekir ...

15/09/2022

Sınırlar daha uzak .
Sınırlar daha yakın .
Bir adım kadar yakın .
Görmeyen bir göz kadar uzak .
Sen konusmuyorsun .
Dilinde dökülüyor ruhum.
Yangınları yakan ateşim benim .
Suları söndüren su.
Yanıp tutuşup buharlaşan suları söndüren suyum ben .
Sınırlar daha uzak .
Sınırlar daha yakın .
Bir adım kadar yakın .
Görmeyen bir göz kadar uzak .
Bir vadiden esen rüzgarın hazzı ile esiyorum.
Havanın toprağa dokunup sevdiği bir yerdeyim .
Cafer zaman kete

İnsan unutmak ister ya bitiremediklerini ,yada unutmak istediği bir çok şeyi ..Kendisini tüketen ,bitiren bir hisse son ...
18/12/2021

İnsan unutmak ister ya bitiremediklerini ,yada unutmak istediği bir çok şeyi ..
Kendisini tüketen ,bitiren bir hisse son vermek ister..
Eğer sizde bu hissi sürekli gelen sahneler ile hissediyor iseniz ,içinizde gizli bir hırs onun yanında duran birde ruhsal mesaj bulunmakta ..
Hırsı devam ettirip ruhsal mesajını almayan kimseye kimse yardım edemez kendisi neyin doğru neyin doğru olmadığı ile ilgili endişeyi sürekli hisseder ..
Çünkü hırsı bırakamaz doğru mesajı bir türlü alamaz..
Şimdi bu yazıyı okurken ,hırs ile mi yolunuza devam etmek istersiniz yoksa ruhsal mesajınız ile mi buna karar vermelisiniz ..
Gerçek gözünüzün önünde ki sahne o sahne de ne gördüğünüz ,size yaşatıldıgına inandigınız veya haksızlığa ugradıgınızı hissettiginiz ,duygu değildir .
İnsan tahamül edemediği (hazmedemedigi yaşanmışlıkları ) unutma gücü ile geçeceğine inaniyor ya bir yerde yük ağır gelmiştir .
O yükü unutarak ,yükü taşımadığını sanmış ya ,işte bir sahne gelir siz unutamaz ve unutma gücünüzün elinizden alındığını hissedersiniz ya .
Gerçek sizin neyi hatırladıgınız değil ,hatırlama eylemi sizin unutma gücü olarak duygularınızı bastırdıgınız durumu artık bastıramamanız ..
Gerçek unutmak diye bir şeyin olmadığı ,yaşam gücünüzü gerçek olmayan bir zihinsel inanç ile yaşama devam edememeniz..
Gerçek artık kendinize iki yüzlü davranamamanız..
Ve buna rağmen unutmaya çalışmanız kendinize karşı hissettiginiz bir tahamülsüzlük bile bile ,gerçek olmadığını gördüğünüz bir inancı zorla devam ettirmeye çalışmanız ..
Ruhsal mesaj unutmak diye bir şey yok ,ilk ne zaman unutmanın iyi bir şey olduğunuzu hatırlamıyor olabilirsiniz ..
Ama unuttugunuzu düşündüğünüz geçmişte hatırlamadıgınız bazı olaylar ,unuttuğunuz değil yuzlestiginiz olaylar ..
Sahne ,anı önemli değil önemli olan unutmaya çalışma cabanınızın bir anlamı olmadığını görmeniz ve geçmişin yükleri ile yüzleşme cesareti ..
Gerçeği görüp hırsla ,eski zihinsel programlarını çalıştıran ve hırsının kurbanı olan herkese şifa olsun ..
Kurban olma durumunu oluşturan en önemli duygulardan biri hırstır aslında ..










😀Korkulacak bir konu konuşuyorduk ,masaya vurdu sonra uzaklara çok uzaklara dedi ..Gözlerinin göremiyecegi yere mi ..🏵️A...
16/12/2021

😀Korkulacak bir konu konuşuyorduk ,masaya vurdu sonra uzaklara çok uzaklara dedi ..
Gözlerinin göremiyecegi yere mi ..
🏵️Aslında uzak veya yakın başıma geldiğini görmeyeceğim bir yere gitsin istiyorum demek istedi ..
Yani gelen endişenin görüntüsünü hatırlamayabiliriz..
🙆Ama hissini yok edemeyiz bir anının görüntülerini değiştirip ,çarpıtabiliriz aynı düşüncelerimiz gibi ama his orda bedende olduğu gibi kalır ..
🙆Hatta ben burdayım der ..
Gözlügünüz uzak gözlügümü diye sordum ..
"Evet hocam dedi "
🙆Korkmaktan korkar ya insan artık korkunun ne olduğu önemli değildir .
Korkma duygusundan korkmak ,korkma hissinden korkmak ..
Kalıcı ,bedene takılmış korkular ,o kadar bedende durmuş ki korkulanın gitmeyeceği ,yapışacagı duygusunu hissetmek ..
🙆Hangi korkum kalıcı olacak ,hayatımı uzun süre böyle üzücü etkileyecek bunu bilmemenin yarattığı endişe ..
🙆"Çok uzaklara gönderdiğiniz ,korkuları görmemek için mi ,uzağı göremiyorsunuz dedim "
Haydi uzaklara bakalım ,gönderdiğiniz başınıza gelebileceginden korktugunuz korkulara bakalım ...
🙆Hala gelmeyen bir gelecekte ,nasıl geleceğini belirleyen bir önemli etken sizin geçmişte ,gelecek ile ilgili hissettiginiz korkulardır ..
🙆Geçmişte ,gelecek ile ilgili hissettiginiz korku gelecek sonsuz olduğu için devam ediyor olabilir mi..
🙆Biten ve sonlanan bir gelecek var mı ki ..
🙆Sonra mı açıldı gözler tüm semptomları geçmiş bir Parkinson rahatsızlığı birazda gözlere dokunalım dedik ..
🙆Peki siz başınıza gelmesinden korktugunuz gelecekte ki bir korku hissederken nereye vurursunuz ,😀,ve ne söylersiniz .










BANA KİMSE YARDIM EDEMEZ.🏵️Bir çoğumuz arayış ve çözüm arama eğiliminde olmamıza rağmen ,çözüm çoğu zaman yanıbaşımızda ...
16/12/2021

BANA KİMSE YARDIM EDEMEZ.
🏵️Bir çoğumuz arayış ve çözüm arama eğiliminde olmamıza rağmen ,çözüm çoğu zaman yanıbaşımızda olmasına rağmen ,bazen okuduğumuz satırlarda ,bazen duyduğumuz bir seste ,bazen gördüğümüz bir görüntüde ,onu uzaklarda gözlerinizden çok uzaklarda zannederiz ,hatta göremeyiz çünkü böyle bir inanca sahip olduğumuzu bilmeyiz ..
🏵️İnsanın kendi kendisine şifa bulmaya çalışıp ,insanın daha iyi düşünmeye, davranmaya çalışması gayet normal ve güzel iken ,buna rağmen istediği sonuca bir türlü ulaşamayıp ,vazgeçen ,
öğrendiği bilgilerin ,uygulamaların ,işe yaramadığını hissediyor iseniz ,bu yazı tam size göre ..
🏵️Bilgi almak için arayan bir danışanda bulduğumuz bu inanç sonrası daha önce hiç destek alıp almadığını sordum..
"Evet aldım " dedi.
"Ben ondan daha iyi biliyorum diyerek öfke ve kızgınlık ve boşluk duygusu ile bıraktıgınıza eminim dedim "
"Evet hocam dedi "
🏵️Size kimse yardım edemez ise ,hiç bir bilgide yardım edemez .
🏵️Çünkü bilgilerin diğer (size yardım edemeyecek olan ) tarafından bilinmiş ve sizde onlardan öğreniyorsunuz .
Bilgilerin faydası olur ise birileri size yardım etmiş olur bilinçaltınız bu inancı devam ettirecektir .
Yani ogrendiginiz bildiğiniz hiç bir şeyin faydası olmayacaktır .
🙏Sizi kurtaracak hiç bir bilgi olmadığına dolaylı şekilde inandıgınızın farkında değilsiniz .
Düşünebiliyor musunuz vereceğim tüm bilgilerden sonra kendi çaresizliginizden dolayı bu inancınız olduğunu bilmediğiniz için bana kızacagınızı bilerek ,sabırla anlatıyorum dedim ..
🏵️Kusura bakmayın diyerek telefonu kapattı .
Kendi kendinize denediginiz tüm yöntemlere rağmen ,hayatta kurtulamadıgınızı düşündüğünüz olaylar tekrar ediyor ise ,BANA HİC KİMSE YARDIMCI OLAMAZ İNANCI VARDIR .
(Ben bile olamam )
🏵️Bu inanca istediğiniz olumlamayı yapın ,hatta istediğiniz sıklıkta tekrar edin hiç bir işe yaramıyacaktır.
Siz herkesten ,her şeyden şikayet edip ,bu inanç ile sizin zorlugunuzu kimsenin kaldıramıyacagı ,herkesin sizden güçsüz olduğu inancı ilede kendinize duyduğunuz nefreti saklayacaksınız ..
Sizin böyle bir inancınız var ise evet yok ise hayır yazabilirsiniz .
Ne sıklıkta bir inanç olduğunu görebiliriz .

CAFER ZAMAN KETE

🏵️-Daha İyisi Mağdurlarına Gelsin-Herkese merhaba değerli takipçilerimPaylaşımlarımın yorumlar kısmında sıkça rastladığı...
15/12/2021

🏵️-Daha İyisi Mağdurlarına Gelsin-
Herkese merhaba değerli takipçilerim
Paylaşımlarımın yorumlar kısmında sıkça rastladığım “Daha iyisi için neler mümkün?” sorusuna bu açıklamayı yapma gereği hissettim.
🏵️Bildiğimiz gibi “Acces Bars” uygulamasının sorusu olarak ortaya çıktığını gözlemledim. Bu uygulamadan çok güzel enerjiler alan insanlar olduğuna eminim. Uygulamanın bütününü tenzih ederek bu sorunun birçok blokaj yarattığını düşünerek fikirlerimi sizinle paylaşıyorum.
“Daha İyisi”
🏵️Anlam ve duygu olarak bir tatminsizlik içermektedir. İyiye ulaşmanın daha iyi ile birleşmesi; var olanın daha iyisi, var olacak olan ile karşılaştırıp, kıyaslanmasına sebep olacak. Var olanı kabul edememe, biraz reddetme ve aynı zamanda geçmiş ile etkileşim halinde olacak bir gerçek yaratırken, geçmiş (tatminsizlik, kıyaslanma, doyumsuzluk)olduğu için geleceğe bu duyguları göndermiş olursunuz.
“DAHA İYİSİ” ŞU ANDA VAR OLANA DAİR TATMİNSİZLİK VE BUNA BAĞLI BİR YETERSİZLİK DUYGUSU BARINDIRIR.
🏵️Ve her şeyin canlı olmasına rağmen ,her şeyi nesne görmeye yönlendirir. Oysa her şey evrensel enerjide, canlı ve etkileşim halindedir. Ve sonuçta nesneye ulaşmak arzuya ve doyuma sebep olmaz çünkü daha iyisine kodlanmış beyin elde edilenden elde edilecek olana arzuyu yansıtır. Ve bunun yarattığı doyumsuzluk artarak devam eder..
“Daha İyisi” ancak varlığını fark ettiğiniz var olandan var olana yolculuk içerir. Varlığını fark edemediğiniz ama var olan güzellik, neşe, mutluluk (Daha önce deneyimlediklerimizden farklı olan)enerji alanınızın dışına almış olursunuz.
🏵️Benzersiz, kıyas edilmeyecek daha iyisi olmayan ne varsa red etmiş olursunuz.
Örneğin, koşulsuz sevgi, ilahi enerji, evrensel enerjinin daha iyisi yoktur..!
“DAHA İYİ” kavramını hayatınızdan çıkarın. Doyumsuzluk, tatminsizlik, kıyaslamanın oluşturduğu özgüvensizlik ve zihinin nesneleştirip cansızlaştırması dönüşmüş olur.
Fikir ve düşüncelerinizi paylaşabilirsiniz .
Külli Varlığın Bilgelidiğideki Aşk İle..
CAFER ZAMAN KETE










🏵️☺️Merhabalar ..Sizde ben bunları yaşamak istemiyorum..!! dediğiniz ,yaşadıklarınızdan sıkıldıgınız ve yaşadıklarınızı ...
14/12/2021

🏵️☺️Merhabalar ..
Sizde ben bunları yaşamak istemiyorum..!! dediğiniz ,yaşadıklarınızdan sıkıldıgınız ve yaşadıklarınızı aynı olarak görmeniz söz konusu oldu mu ..
🏵️☺️Aslında her şey farklı iken siz aynı şeyi hissederek yaşadıklarınıza cevap verdiğiniz için her şeyin aynı olduğunu düşünürsünüz ....
🏵️☺️Bu duyguyu hisseden kişiler yoğun ve tekrar eden anksiyeteler hissettikleri bir hayatın ,algılamanın ,yaşam deneyimlerinin içerisinden gelmektedirler .
🏵️☺️Yüzleşmekten kaçtıkca farklı şeyler yapmak isteyip ,aynı duyguları hissettiklerinde ,tüm çabalara rağmen aynı sonuç ,daha büyük güçsüzlük duygusu ,daha fazla pişmanlık buna bağlı daha yoğun bir suçluluk hissi ile hayatlarını etkileyeceklerdir.
🏵️☺️Bilinç dışına bunu yaşamak istemiyorum dediğinizde (yaşamak istemiyorumu ) bir güzel ayırır ve yaşamı ,hayatı kabul etmeme duygusu olarak ayrı şekilde değerlendirir .
🏵️☺️Çünkü yaşamak istemiyorum bir his barındırır iken bu dediğiniz şey sizin için o an cansız ve hissiz yok etmeye çalıştığınız metasal bir olgudur artık .
🏵️☺️Bilinç dışı duyguyu ( yaşamak istemiyorumu ) alarak aldığınız ,alacağınız ,size verilen ,verilecek tüm yaşam enerjilerini bu şekilde zaten red eder.
🏵️☺️Sizce başka düşmana ihtiyacınız var mı ?
🏵️☺️Zarar görme korkunuz ile ,hayatın kötü olduğu algınız ile yüzleşmenin vakti bu yazıyı okuduğunuzda gerçekleşmeye başladı bile siz artık o vaktin içinde nefes alıp vererek çözüme ulaşmanın kapısını aralamış oldunuz bile ..
🏵️☺️Çok şükür ,oldu bile














🤔Dün güzel ve yoğun bir gündü sabah başlayan seanslar ve sonrasında ise çakralar ile ilgili zoomdan gerçekleştirdiğimiz ...
14/12/2021

🤔Dün güzel ve yoğun bir gündü sabah başlayan seanslar ve sonrasında ise çakralar ile ilgili zoomdan gerçekleştirdiğimiz harika çalışma hal böyle olunca hocam çok ağrım var işiniz ne zaman biterse seans için hazırım ..
🏵️Dayanamıyorum diyen bir danışanımı bu gün seansa aldım .
Tabi boyun önemli bir bölge ,boynumuzun ağrıması ,hareket kısıtlılığı ,gözler görse bile boyunun hareketi ile gördüğümüz görüntü sayısı artar .
🌈Boyunda ki hareket kısıtlılığı duyma ve görme kaybına sebep olur .
Gözlerimiz görür ,kulaklarımız duyar ama gözlerimize gelen görüntü ,kulaklarımıza gelen ses sayısı azalır .
🏵️Kısaca alma enerjimiz düşer evrenden enerji alamayız .
Durumu bilmeden ,bilinmeyen duruma yapılan olumlama da ise yaramaz uzun süren olumlamalar sonuç vermediği gibi ağrıyı arttırmış .
🌈Bir anda "insanlar nankör diye "şikayet ederken .
🏵️10 yıl önce ki bir anda bir gasilhanede bir anıda buldu kendisini ve biricik dayısının emeklerini ancak gasilhane de o öldüğünde anlayabilmiş ve soğuk terler dökerken buldu kendisini .
🏵️Onun ölümü ile yaşadığı güven kaybını fark etti .
Kısaca insanlar nankör diyorsanız sizde insansınız sonuçta herkes nankör benimde nankör olmamda bir sakınca yok demiş olduğunuzun farkında olun .
🏵️Kendinizin nankör olmasının normal olduğunu düşünüp hissettiginizin farkında olmadan herkes çıkarına bakıyor bende bakarım .
🏵️Kendime ne çıkarımda bulunurum düşüncesi sonuçta sizin kendinize olan ozguveninizi kaybetmenize ,neden olur .
🏵️Ve iyiliği gormemenize sebep olur .Kendinizde ki iyilik enerjisinin tıkanmasına sebep olur .
İnsanların nankör olduğunu düşünenler hayallerine ulaşmakta ciddi zorluk çekerler .
🏵️Bu sebep ile düşünmekte özgürsünüz ,sonuçlarını bilerek düşünmek artık bir seçim yapmaktır .
Düşünceniz de haklı olabilirsiniz ,ama sonuçları seçiminiz olur .
Haklı olsanız bile böyle bir seçimle yaşamak istermisiniz.
🏵️!!!!!Alma verme enerjisini dengeleyip bu yazıda ki enerjinin size bilinç olarak yansıması için ,iyiliğini hissettiginiz ve iyilik enerjisini aktiflemenizi sağlayacak ,sevdiğiniz birini eklemeniz yeterlidir .









🏵️Bazı düşünceler tüm çakraları etkiler ,bazı çakralarda ise blokaj oluştururlar .🏵️Klasik Çakra temizleme ve blokaj açm...
13/12/2021

🏵️Bazı düşünceler tüm çakraları etkiler ,bazı çakralarda ise blokaj oluştururlar .
🏵️Klasik Çakra temizleme ve blokaj açma çalışmaları işe yaramaz .Hatta sorunu çözmemesi ile birlikte kişinin değersizlik ,güçsüzlük ve ümitsizlik duygularını arttırır .
🏵️Hayatın zor olduğuna inanan birine "hayat kolaylık ile bana akıyor "olumlamasının zararlarını anlatacağım bu yazımda .
Hayatın zor olduğuna dair inançların yarattığı rahatsızlıklar ile ilgili bir kaç seansım oldu bu hafta ve işin özetini sizinle paylaşma sorumluluğu hissettim .
🏵️Seansta aklıma kızım geldi .Alamayacağını bildiği bir oyuncağa ulaşma çabasını düşündüm .
Alamayacağını biliyor ,ama ulaşacağına emin ve istiyor .
🏵️Yardım ,destek ,ve güven duyguları ,burada ulaşabileceğini olan inancını oluşturuyor .
İşte hayatın zor olduğuna inanan insanlarda , en desteğe ihtiyaç duydukları ,yardıma ihtiyaç duydukları ,sevilmeye ihtiyaç duydukları bir zamanda yalnız demiyorum dikkat edin !
🏵️Kimsesiz hissetme duygusunu derin bir şekilde deneyimlemişlerdir .
🏵️Arkasızlık ,kimsesizlik vardır .
Tabi sevgiyi ,sevmeyi ,sevilmeyi ,her şeyi zor hale getirerek alma verme enerjisi gerçekleştirirler .
En kolay şeyi , geçmiş yaşamın gölgesinde en zor hale getirerek yaşamı yaşarlar ve yaşam artık bir işkenceye döner .
🏵️Bilinçaltında ki kimsesizlik enerjisi bilinçaltından bilince akmadıgı sürece ve bilince dönüşmedigi sürece burada ki kimsesizlik ,herkese guvenmeme duygusu devam ederken .
Olumlamanız sadece bir şişmiş balon gibi bilinçaltına karşı güçsüz kalıp sönecektir .
🏵️Kendileri ve çevresinde ki herkes için ,yaşamın zor olduğu konusunda ki haklı fikirleriniz sizi özgürleştirmiyor , ve mutlu hissettirmiyor ise lütfen derhal kimsesizliginizden kurtulun ..
KENDİNİZİN HER SEYİ OLABİLİRSİNİZ









Karşılıklı sevgi koşullu bir sevgi ..Karşılıksız sevgide koşulsuz sevgi değildir .🌳🌳🌳💕💕💕😀🌱Sevginin size ait olduğunu düş...
12/12/2021

Karşılıklı sevgi koşullu bir sevgi ..
Karşılıksız sevgide koşulsuz sevgi değildir .
🌳🌳🌳💕💕💕😀🌱
Sevginin size ait olduğunu düşündüğünüz her an bu iki çelişki arasında gidip gelmenin verdiği kararsızlık ve emin olamama duygusu içerisinde seviyor mu ?
Sevmiyor mu ?
🌈Duygusunu bazen sevgilimizden ,bazen esimizden ,bazen çocuklarımızdan hissedebilmemiz mümkün olur .
🌳Sevginin kaynağını ne olarak ,kim olarak gördüğümüz önemlidir .
Aldığımız ve verdiğimiz tüm sevgi enerjisi ne aldığımız ve ne verdiğimiz kişiye aittir .
🌳Evrende ki tüm hissedilen sevgi enerjisi kaynağa ve evrene aittir .
İşte evren sizin ve sizden titreşen enerjinin yayıldığı kişinin kim olduğunu düşünmeden koşulsuz bir sevgiyi her cana tad alsın ,can alsın ve ruh bulsun diye veriyor .
🌳Sonuçta hissettiginiz sevginin size ait olduğunu düşündüğünüz her an koşullu bir sevgi içerisinde oluruz .
Koşulsuz seviyorum dediğimizde bile sevgi bize ait olduğu için ,koşullu olmaktan nasibini almış olacak ..
🌳Bu sebepten koşulsuz sevginin olumlamasının olmadığını belirteyim bulan varsa da kendisine ve herkese yalan atıyordur.
Sevgiler ile külli varlığın birliğinde ki aşk ile .








🙏Merhaba değerli sayfa dostları.🙏💦Astral seyahat en çok denenen insanların merak ettiği çalışmalar yaptığı ,insanların d...
12/12/2021

🙏Merhaba değerli sayfa dostları.🙏
💦Astral seyahat en çok denenen insanların merak ettiği çalışmalar yaptığı ,insanların deneyimlemek istediği bir olgu .
Ve bu konuda ciddi bilgi eksiklikleri olduğunu görmek ile birlikte bana gelen bir sorudan tüm bilgi kirliliklerini ,şöyle bir temizlemek istedim .
🙏Öncelikli olarak her insan bilinçsiz astral seyahat zaten yapıyor .bunu açıklayacağım 💦Yaptığınız ve farkında olmadığınız bir şeyi bilmiyormuş ,yapamıyormuş gibi düşünerek zaten bilinçli bir deneyime dönüştüremezsiniz .
🙏💦Şimdi öğrendiğimiz nedir .Biz bunu zaten bilinçsiz yapıyoruz nasıl mı her gece olmasada uykuda her insan bilinçsiz deneyimlemistir .
Burada şu önemli astral seyahat enerji beden ile yapılır .Deneyim ve deneyime ait bilgi deneyim sonlandıgında fizik beden ile tekrar etkileşim oluşturur .
Eğer ki kök çakranız ,kalp çakranız kısaca çakralarınız dengede değil ise enerji bedenden fizik bedene deneyimin bilgisi akmaz ,siz deneyiminizin farkında olmazsınız .
Fizik beden enerjinizi dengelemeden bilinçli bu tür çalışmalar yapmanın olası ,ruhsal ,psikolojik ,ve fiziksel olumsuz sonuçları olabilir .
💦🙏Kısaca bilinçli olmasa bile hepimiz ,fark etmeden astral seyahat yapıyoruz .
💦🙏Bilinçli hale dönüştürmek için dengeli fizik beden ,dengede çakralar olması şart .
Külli varlığın birliğinde ki aşk ile .






Address

Istanbul

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when fzt_caferzamankete posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Practice

Send a message to fzt_caferzamankete:

Featured

Share